2007年10月5日 星期五

弊傢伙...搞大咗(Knocked Up)


我見前排openrice又有推廣咪係咁易出左一篇食評,點知咁都中左戲飛喎~

今次送既係星期四晚係奧海城既《弊傢伙...搞大咗》優先場,我同老公放左工都番左屋企先再出發去奧海城~因為有張$20現金卷,所以就去魚米家食晚餐,不過一d都唔好食,係個魚湯飲得下,其他野一律唔掂,下次有coupon都唔會再去~~

優先場內預留左後排中間個行俾vip,見到謝安琪(真人又好似無雜誌影得咁肥喎)同埋sunboyz steve個家姐(個樣超普通,係魚米家食野時都已經見到佢入黎架啦,不過無人有反應)

老公話套戲既片名用黎形容謝安琪就o岩晒啦

好多影評話套戲好好笑,不過我覺得好多都係d低級趣味,全片充斥住粗口對白,對我黎講真係聽得好"銀"耳...而且片中間又似乎拉得太長...所以我覺得麻麻地咋~~最難忘就係片尾真係影住女主角生bb,好得人驚呀

老公仲睇到縮埋一舊添呀~~

如果大家想去睇,不如等出碟先啦~~好在我今次係用贈卷咋~


7 則留言:

  1. 我仲以為說你俾老公[ 搞大咗 }  

    回覆刪除
  2. 我琴晚都有去睇,都係係開飯抽到贈卷.

    回覆刪除
  3. kk:我諗琴晚個場好多都係開飯抽到...你覺得點呀? fiona:哈哈,如果係既話應該寫個好d既題目

    回覆刪除
  4. 我上次重想試魚米家..原來唔ok o架!  好彩你講咋

    回覆刪除
  5. 我以為你同JK一樣 ... 有喜... 都係俾你條"題"呃左呀! 魚米家D水準一時時, 有時D魚湯幾好味, 有時好似洗碗水咁好難飲

    回覆刪除
  6. 我睇個標題以為有喜事發生呢

    回覆刪除
  7. 肥晶姐姐:哈哈,令你誤會左添~ 珍納:真係得個魚湯入得口咋~ 敏敏敏:你都係留番個quota食第二間啦~

    回覆刪除