2009年3月17日 星期二

幼兒潛能訓練課程

"幼兒潛能訓練課程"係由香港基督教服務處開辦既,簡稱"幼潛"~


認識幼潛始於舊同事JJ媽的blog,還記得那時是06年9月左右,JJ媽同Joey去上呢個幼潛playgroup,從JJ媽的描述我覺得這個playgroup很不錯,而且見Joey也上得很開心,那時就想如果將來有小朋友一定學JJ媽咁帶佢去上幼潛~


上年懷孕留意多了一些媽媽blog,發現這個幼潛playgroup真的很受歡迎,竟然有媽媽凌晨3,4點已經去左排隊報名,仲見話報唔到既家長情緒激動...真係嚇死我....心諗使唔使咁誇張,我覺得我應該未去到咁瘋狂既程度,起碼唔會凌晨走去排隊卦~


囡囡出世後都有諗住同佢報下playgroup,不過都要等6個月之後先考慮...咁岩0809mami club話包班報幼潛喎,實在太好啦,唔使自己搞,有人幫手報,我當然留位啦....終於2月中分好組去包班報名,不過我個組既媽媽傾傾下又唔想報住,結果我就無得經包班呢個方式報名啦~可能我無參予媽媽們既討論,所以我對幼潛依然係好有興趣,我唔太清楚令佢地唔報既原因,不過既然係咁我就唯有以個人名義去報名啦,畢竟我已經因為想報名而交左$100會費做會員(因為要係會員先可以報名),無理由放棄架麻~


而且宜家改左機制,唔再係先到先得,而係用抽籤形式,就算報左都要抽中先有得讀,抽唔中就無架喇~呢期有你份,又唔代表下期抽籤有著數喎~~所以我都係抱住一試既心態,仲要係deadline之前2日先去交表添~


其實我都睇左好多坊間唔同既playgroup資料,我覺得幼潛係比較特別既,首先佢唔係商業機構開既,雖然設施方面就一定無得同人比,不過我覺得內容比設施黎得重要,其內容初初係用黎幫一d有障礙既小朋友,因為真係有成效而獲得良好口碑,漸漸更開辦埋俾正常幼兒添,所以我覺得同坊間既playgroup唔同~


另外幼潛開宗明義,服務對象並唔係小朋友,而係家長...一個鐘既課堂唔係比小朋友上,係比家長上,唔係同小朋友玩,係玩一次比家長睇,比家長知道呢個年紀既小朋友有咩能力應該達到,而又未做得好,可以點樣係屋企幫佢....做得唔好,又對小朋友將來既發展有咩影響~~~所以,學野既係我~呢樣絕對係無其他playgroup能夠做到既,我覺得其他playgroup主要係俾個環境俾小朋友開開心心咁玩,同其他小朋友交流下...因為玩而學到野其實係bonus....有時我會覺得自己約其他小朋友去玩都可能有呢個效果~


所以我其實唔係好明媽媽們最後唔報既原因,係覺得小朋友太細想遲d先報(因為其實1歲以下既playgroup真係好少地方有)還是有其他更好既playgroup選擇...至於師資方面,我唔敢話幼潛既一定比外面既好,不過我覺得去邊個playgroup都唔能夠保證老師既教學方式如何~


講左咁多,其實我今次抽唔抽得中呢?佢地上星期一抽籤,叫d家長星期五可以打去問籌號,而我琴日先打去問,結果職員話我既籌號係"58"~~職員話58係好前下,應該會編到班,叫我月底等通知信喎~~


之後我又上網search下啦,原來今期係有8xx幾個申請,只係收一半....我係8xx幾之中排58又真係幾前喎....我好開心呀,起碼有個機會俾我,吳爸爸同埋囡囡一齊去學野...我期待緊收到正式既通知~


如果真係無問題,囡囡5月尾就會去上幼潛,到時已經8個月大呢~


沒有留言:

張貼留言