2009年3月3日 星期二

Sony Cyber-shot DSC-T500


其實吳家有3部相機,用黎影靚相既當然係吳爸爸個部Nikon D80啦,而為左同囡囡拍高清片,吳爸爸係囡囡未出世既時候已經買左部Panasonic DMC-FZ28,而我呢就一向都用部細機Panasonic Lumix DMC-FX 9...係呀,已經係幾年前既機款黎架啦...不過細細部方便麻~


其實之前部細機既扭扭制已經鬆鬆下,成日扭錯位,不過見影相無問題就一直用落去..但係2月中既時間部機個mon突然變黑,我初時以為無電,但係叉完電個mon都依然黑蚊蚊咁,我諗都係夠期要換啦~吳爸爸話拎去整就無謂啦,因為可能補多少少錢已經可以買部新既DC~


其實我可以用拍高清片個部Panasonic DMC-FZ28,不過我又嫌佢太大個,真係唔係好方便...於是我都諗住買番部細DC~咁岩舊同事屋企人係公司春茗抽中左部Sony DC想放,於是就促成左呢次交易勒~


一向都好少睇Sony既相機,不過佢既機款又真係幾型既...加上呢部機都可以拍到高清片喎,都唔錯呀...最特別係呢部機用touch screen架,幾得意呢~


當然價錢方面就比市價平啦,呢幾日開始用黎影相啦...都幾好,吳爸爸仲話手感都唔錯喎~


2 則留言:

  1. good , 咁又有新機用喇 ..正
    我而家仲係用緊幾年前既 canon powershot s50 , 需然部機係好重 , 但係 d 質素真係一梳 , 同埋 touchwood , 到今時今日都未仲整過 ... 勁 !
     
    [版主回覆03/06/2009 20:59:00]係呀,用開個部lumix其實我都覺得唔錯架,唔係個mon黑左影唔到都唔會買部新~

    回覆刪除
  2. 原來是新的!! 我今日用的時候, 手感真係幾好 ga!!!
    [版主回覆03/08/2009 21:35:00]係呀,不過要拎得好定,手震就影得唔靚架啦~
    waitress幫我地影既大合照都有少少朦~

    回覆刪除