2009年3月21日 星期六

第一次參觀幼兒園


素聞九龍塘名牌幼稚園林立,什麼根德園,基督堂...一大堆陌生的名字,我這個新手媽媽總要了解了解....不過為了配合我的照顧方式,我是一定要找家全日制的....看了整個九龍塘的幼兒園名單,就只有啟思有全日制,於是就睇下佢既資料,發現佢主張愉快學習,語言學習並不像其他那麼艱深,我幾鐘意佢呢個教學方式喎~~適逢今天九龍塘啟思幼兒園開放日,於是我便決定親自去走一趟,實地視察,了解了解~


平時去九龍塘最多都係去又一城,今日我好似大鄉里出城咁,原來係九龍塘既學校環境真係好唔錯....沿途見到耀中國際學校,約克幼稚園咁,單睇外表已經令人心動...哈哈~


去到啟思啦,一入去就係個大花園,好多攤位遊戲,囡囡太細未能參予,如果帶2歲既小朋友黎應該會玩得好開心...根本就好似一個嘉年華會咁~


呢度有2層,而且非常透光,感覺好舒服...而且佢地好體貼,有飲品免費提供俾家長同小朋友呢~~


由於囡囡實在太細都無野岩佢玩,於是我就去問下資料啦...一問之下實在大失所望,因為佢地上年開始已經無辦全日制幼兒園啦...佢地話雖然佢地有牌開全日制,不過因為實在太多學生報名,為左收多d學生,所以分上下畫班,唔開全日制啦~~


哎呀,咁樣我連唯一一間可以考慮既九龍塘幼兒園都無埋啦~~



離開之時仲送左隻video俾我(人人有份既),唉,唔好對我咁好啦,我好想囡囡可以係呢度讀但係又唔可以,個心真係好失望呢~


沒有留言:

張貼留言