2009年3月1日 星期日

探望Jobi小BB


今日我帶左囡囡同埋舊同事一齊入大埔探望JJ媽一家,因為Jobi小BB已經差不多2個月大啦~


不過因為囡囡有傷風,所以我都唔敢行近Jobi,驚傳染佢呢...又因為要抱住abby,加上我部相機又壞左,所以都無影番幅相留念~


但係唔緊要,因為我地黎緊321又會見到面,係舊同事結婚大日子呢~好期待呀!


仲要多謝舊同事於北海道的手信 - Miffy餐具,好靚呀...等abby遲d食野食得好d就可以用啦~


除左我地送俾Jobi既利是,估唔到JJ媽都封左封大利是俾abby喎...多謝晒,善忘既我竟然唔記得帶留起左既牛年利是俾Joey同Jobi,仲有鐵菇個份,真係無記性呢~


1 則留言: