2009年3月12日 星期四

一切從糊仔開始 ~ 試糊第三及第四回


(Day 169 & Day 170 @ Home)


好耐無囡囡試糊既消息啦~~


其實係因為吳爸爸唔想囡囡咁快食糊仔,既然係咁,我就停左試糊行動勒~


轉眼又到囡囡5個半月大既時間,睇黎都係時間要開始番試糊大行動~


第三回 (11.3.2009)


其實屋企盒beanstalk只係開左少少,所以都係照開黎俾囡囡食啦..今次我用左2個湯匙既水開1個湯匙既米粉,呢次好成功開到糊仔狀,不過又好似太杰,下次試下放多少少水先~囡囡都係食得麻麻地啦,未至於典黎典去,會開口食,不過個樣就唔多鐘意食,有時仲會吐番出黎添~


另外,因為晚餐煮薯餅,我留起左幾匙薯蓉,都俾囡囡試下...好似鐘意食多少少,不過個樣都係一般,唔覺佢特別鐘意食~


今日各食左3小匙就收工,之後當然係食媽媽奶時間...abby個樣即刻唔同晒,食得好陶醉,真係爭好遠咁喎~


睇黎要努力d等abby習慣下食媽媽奶以外既野啦~


--------------------------------------------------------------


第四回 (12.3.2009)


今日繼續試糊,我今次用左1茶匙粉,用2湯匙水黎開,呢次稀杰度岩岩好~


今日俾囡囡食,佢食得好左好多...雖然佢扭緊眼瞓,係度eerr,不過只要佢食完口中既米糊就會開口食第二匙....今日可以食晒我開既份量,唔錯呀~


如果唔係扭緊眼瞓,我諗囡囡應該食得更好~


再補媽媽奶,立即就進入睡眠狀態啦~


1 則留言:

  1. 咁育嬰園o個邊開始餵未呀?
    [版主回覆03/13/2009 22:31:00]本來要架啦,不過嬰園一向都係食nestle既米糊,不過因為之前既新聞停左用,所以呢期無得試糊住....姑娘話要月底abby夠6個月先試粥喎....所以我宜家開始番都差唔多時間~

    回覆刪除