2011年4月17日 星期日

0417的晚餐 ~ 油豆腐粉絲 蒸水蛋 南乳雞球炒豆乾


2011年4月17日,星期日


昨天和囡囡去了迪士尼晚會,今天就休息一下吧!加上天色不好,中午更下起大雨來,留家也是好選擇!


而我今天剛好約了做facial,最大雨的時候我就舒舒服服的躺著被按摩,做護理....鬆弛到睡著了啦!


星期日慣常都不煮飯的,因為我都要放假休息!但今天卻想煮點東西吃,回家前買了點東西就煮了3個餸!



油豆腐粉絲($7):吳爸爸難得愛吃的豆卜菜式,今天我也煮得很好味!



蒸水蛋($4):囡囡雖然很愛吃,但有時她的口味也很飄忽的!蒸水蛋絕對是最佳選擇,每次囡囡都會吃很多!今晚囡囡真的只愛吃這個,吃了三分二呢!另外2碟今晚只吃了一點點!



南乳雞球炒豆乾($11):想起家中有樽南乳醬,很久沒用了...於是便拿來用,最方便就是配雞肉,加上豆乾沒那麼單調!味道很不錯!


簡簡單單又一餐,今晚成本價低至$22!(無辦法啦,因為我續了facial course,要搵地方慳番d,哈哈!)


10 則留言:

  1. 點解你啲錢好似咁好使!你買啲餸可以咁平?
     
    [版主回覆04/18/2011 16:07:00]因為見到平野先買,無特價就唔食個樣野lor~

    回覆刪除
  2. 三餸, 成本價$22??  持家有道。
    [版主回覆04/18/2011 16:08:00]其實我內疚緊使左幾千蚊扮靚,哈哈~

    回覆刪除
  3. $22............? 我地出街食碗麵都唔得呀~~~~~~~~~~
    [版主回覆04/18/2011 16:10:00]豆卜$3
    粉絲$2
    豆乾$3.5
    雞扒$7
    雞蛋$2
    雞湯$4.5
    所以呢餐就係$22啦,哈哈~
     

    回覆刪除
  4. 嘩, 你很叻呀..我真係唔識計, 去到想買就買..要跟你學野先得...haha..不過反而我很耐沒做 facial 啦..你就好啦..仲有時間做...
    [版主回覆04/18/2011 16:37:00]呢d其實係性格黎,見你地成日買煲,其實我都好羨慕架,但我唔捨得再買...買左3個LC我覺得已經好好好豪!
    facial呢,我唔算做得好多,但一個月都會抽時間去做一次,一來都要keep下,二來當獎勵下自己,三來呢個facial時間係完全可以自己放鬆既難得時間,我好珍惜架!一個course都可以用差唔多成年架,但俾錢個下都係好肉痛!

    回覆刪除
  5. $22 ?? 真係要頒個獎比妳 law
    [版主回覆04/20/2011 13:25:00]咩獎先?哈哈~

    回覆刪除
  6. 雞扒$7係邊到買到呀?
    [版主回覆04/20/2011 13:26:00]就係百X買之麻....

    回覆刪除
  7. 查實你咁慳家,要老公養起成頭家真係話咁易,你都可以考慮下做全職媽媽喎!
    [版主回覆04/20/2011 13:27:00]但無論點慳家,都一定慳唔到份人工番黎lor....所以根本唔夠說服力去叫吳爸爸俾我做全職媽媽~

    回覆刪除
  8. 乜百佳都有啲咁平既豬扒賣,係咪葉好晒啲呀?
    一包7元?
    [版主回覆04/20/2011 21:59:00]唔係間間有既....
    我買既係未醃架,特價左先係$7,正常十幾蚊lor~

    回覆刪除
  9. 我鐘意心型水蛋好靚
    [版主回覆04/26/2011 13:04:00]我都鐘意~

    回覆刪除
  10. 你呢d係高級版廚藝,我呢d bb班,一定要上網諗定煮咩先可以去買餸,所以成日買貴野同比人呃囉..慘慘..
    btw,你個粉紅色煲有無燒黑呀?我其實都好想買,但我朋友話會燒黑不漂亮..
    [版主回覆05/09/2011 00:34:00]唔會燒黑架,好值得買~

    回覆刪除