2011年4月2日 星期六

Dinner@BoLoGne


2011年4月2日,星期六


今天沒特別節目,問囡囡想不想去街,她說想去公園玩....於是下午3時多就和她去了九龍公園玩!之後去了行玩具反斗城,晚餐便決定在海港城解決!


想起LCX新開的博洛尼亞,便決定去試試~



Bologne最大賣點是其81層的麵包!好像一塊就值差不多十蚊!



很想一試有何特別之處!



看看餐牌,其實價錢又不算很貴,當晚餐吃感覺會比較抵!



吳爸爸要了這個炸雞三文治!



嘩,塊麵包就咁睇都見到好多層呢!吳爸爸都說不錯!



而我就要了個Carbonara,意粉味道算做不過不失~



但我覺得其實不太像Carbonara的味道!但囡囡卻吃了很多!



雖然不是叫三文治,但意粉旁還是有一塊已烘的多士!吃後真的覺得麵包很鬆軟,雖然不知是不是有81層,但吃下去真的感到很有層次,一絲絲的...算是我第一次吃到這樣特別的白麵包!



最後我們還叫了個甜品吃,是蜜糖雪糕!



雪糕不太凍,我覺得剛好....配上沾有蜜糖的麵包,好味!



還有跟餐的熱朱古力及橙汁....這一餐為$215!晚餐來說不貴,但如中午吃就覺得貴啦,哈哈...不過麵包真的很出色!



3 則留言:

  1. 個樣好得,不過老番餐唔啱我。
    [版主回覆04/03/2011 16:39:00]即係你只鐘意食中餐?

    回覆刪除
  2. 個包好軟咁
    [版主回覆04/06/2011 13:11:00]食落又唔可以話好軟,但真係好特別同好食!

    回覆刪除
  3. 好似好細份的,咁夠唔夠飽呢
    [版主回覆04/07/2011 13:40:00]我又覺得ok喎,仲好飽添~

    回覆刪除