2011年4月23日 星期六

長洲復活遊 ~ 住宿篇 - 華威酒店


雖然是離島之旅,但我真的很認真預訂了酒店!落船後第一個目的地就是到酒店放低行李!去酒店的必經之路是這個東灣沙灘!


沙灘盡頭就是長洲唯一的酒店!



我們長洲之旅住上一晚的華威酒店!



入口和大堂都是舊式酒店格局,要評的話應該是3星酒店吧!不過房間卻是已經翻新過!



我們住在4樓4252號房!經典的門匙!


看!真的翻新過!浴室絕對算是酒店級!還有沐浴品提供!


會變色的花灑頭!



房間設備簡潔,但也有now TV提供!


最大賣點應該是這個海景露台!


晚上開了床頭燈也見情調!



雖然4月和5月酒店都有特惠住宿計劃,最便宜只是每房每晚$750!但是日復活節假期住宿當然就比較貴啦!足足貴了差不多一倍!但我們一家三口,除開來還算可以接受!



酒店特別送上特色復活節曲奇!囡囡一見就愛上,要拿著拍照!她和吳爸爸都說很好吃,我則覺得太甜!



不少得就是試試酒店大床的彈力.....


我跳...我跳...我跳跳跳.....



看來,不只我興奮!囡囡也相當開心呢!


4 則留言:

  1. 好開心的度假呀~~
    [版主回覆04/26/2011 12:55:00]係呀,真係幾開心~

    回覆刪除
  2. 你這間hotel 好過我大陸個間好多啦.
    [版主回覆04/26/2011 12:54:00]咁你大陸個間係點架?

    回覆刪除
  3. 我去長洲時成日都諗間酒店係咪好殘舊,睇完你影的相又覺得唔差喎
    [版主回覆04/27/2011 12:57:00]其實都真係唔差架~

    回覆刪除
  4. 原來長洲有酒店o架!房間都唔錯喎!而且係海景房,有機會都想去住番晚,去長洲玩兩日呀!
    [版主回覆04/28/2011 00:03:00]係呀,長洲好自給自足架...有酒店,有醫院,有市政大樓,有離島小鎮風情又不失城市既方便,好值得去玩下~

    回覆刪除