2009年5月15日 星期五

0515的晚餐 ~ 芝士焗腸仔菠菜意粉


星期五又係我去接囡囡放學既日子,所以又無手去買餸勒~


於是今晚只係用廚房物資煮晚餐,咁最簡單都係煮意粉....就係咁芝士焗腸仔菠菜意粉就誕生左啦~


不過我今晚只係煮左好少白汁,所以比較乾身...應該多d汁會好味d,不過老公又話ok喎...梗係啦,我就係知唔夠汁,所以將大部份既汁都俾左佢個份呀麻,佢梗係話唔多覺啦~


平時如果煎芝士腸,煎得耐係會爆既...原來焗既話係唔會有呢個問題,老公仲話焗到個皮好脆添~


今餐如果計番成本既話就廿蚊左右啦,非常經濟呢~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家食品唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


1 則留言:

  1. 你次次煮親的餸都係我好喜歡的呢??雖然無得食望下都開心呢
    [版主回覆05/18/2009 21:14:00]我煮呢d都係大路食物麻~

    回覆刪除