2009年5月2日 星期六

泗益@赤柱


5月2日安排左呢個假期最精彩既節目,就係約左Vamama,彤媽,是加力佢地入赤柱shopping BB衫,最難得係吳爸爸今次答應一同出席....點知彤彤出玫瑰疹,呢個假期要閉關....Vamama又病倒了....於是通知是加力,最後決定擇日再去....Vamama,我地要再約過呀~~


雖然節目除消了,不過我們一家三口依舊打算出發赤柱....相信最高興是吳爸爸吧,他不用應酬我的媽媽級朋友...哈哈~


雖然一大早就起身,不過幫囡囡沖涼,吃奶奶,又要準備粥仔,幫囡囡換套靚衫,忙這忙那的,可以出發時已經是中午12時了~


今次我們放棄吃赤柱那些舒適餐廳,因為我和吳爸爸已經想吃泗益的西多士很久了....今次一早已決定要去會一會它~~


看了不少電視介紹,終於知道泗益的位置,平時我們真的沒有留意....1時去到要排隊啊,好像等了半小時左右,我們叫了西多士,沙爹牛治烘底,沙爹蛋牛麪,凍奶茶同熱茶走~~


味道是不錯的,不過沒有我想像的好味...而且價錢也不算便宜,這樣就已經要$73~~不過在赤柱來說已經是很便宜的了,下次或許可試試後面的民益魚蛋粉,好像也不錯似的~


不過真的很多人來吃,人手又不多,那塊西多士真的等了起碼20分鐘才有得吃呢~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家吃喝(當然有樣既另計)唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


2 則留言:

  1. 泗益的西多士很出名的嗎? 我那次去時經過見到,但一心想去吃老公未吃過的pizza express,所以沒試過,下次一定要試下~ ^v^
    [版主回覆05/04/2009 22:33:00]無錯,係好出名架....雖然唔係話好特別,不過真係出面d茶餐廳食唔到咁既質素架~

    回覆刪除
  2. 係咪成日排隊個間呀??  我見d檔口仔個道有間成日要排隊呀!!
    [版主回覆05/04/2009 22:32:00]係呀,幾時都有人排隊既~

    回覆刪除