2009年5月10日 星期日

Mother Day Dinner Buffet @ Express Cafe, Hotel Panorama


我好耐無去酒店食buffet啦,今個母親節唔知點解我好想去酒店食buffet....我已經睇過好多酒店母親節既buffet行情,但係價錢又真係唔多抵.....不過最後都俾我搵到間唔錯既酒店buffet dinner~


呢間就係尖沙咀赫德道既麗景酒店啦,因為係新開既,所以感覺都幾modern,唔係好殘咁~佢主力有2間餐廳,一間係1樓lobby既Express Cafe,另一間係38樓既Santa Lucia Restaurant & Sky Bar....38樓既Santa Lucia可以睇晒成個維港夜景,好正架....不過佢既母親節buffet就貴d,所以我book左比較經濟既Express Cafe,呢間好細架咋,數埋都係得十幾張檯架咋~至於夜景,我地上左佢40樓既觀景台,不過因為太大風,影左幾張相就走lu~



講番個buffet,母親節正日既價錢係$488+10%....貴呀,唔算貴架啦,因為呢個係2位成人既價錢黎,所以即係$270一位(平時星期一至四係$398+10%架咋,當然都係2位既價錢啦)...而且無分時段,唔會分兩輪時間,總之6:30pm開始食到9:30pm架...仲要母親節特別加送每人一客芝士焗龍蝦同埋燕窩燉奶,味道仲算唔錯添....特別係燉奶,因為用左北海道牛奶黎整架~仲有每位母親送上Glow Concept 港幣1000 元之惠券添(雖然我都唔一定會用,不過有野送總係好過無啦)


其實佢呢期做緊既buffet係叫《特級和牛及北海道牛奶自助晚餐》,佢既介紹係咁既「以創新手法烹調由日本進口的和牛(以其雪花紋、鮮嫩口感及肉汁豐富見稱),創製一系列特式菜式包括雜菇牛肉批、牛肉片配火箭菜及巴馬臣芝士、日式燒牛排配薑炒蘑菇及紅酒汁燉牛肉配時蔬等。


除精緻和牛菜式外,特設海鮮專區源源不絕為你供應新鮮生蠔、烚鮮蝦、亞拉斯加巨蟹腳、加拿大青口、法國黃金螺、刺身及壽司等。咖啡亭的甜品專區是甜品迷的天堂,自家製的甜品有北海道牛奶甜品、酥餅、蛋糕及朱古力等。」


由於我同老公都唔食生蠔既,所以無試到....不過我見供應好充足,而我就食左好多亞拉斯加巨蟹腳,都幾新鮮呀,淨係食蟹腳都已經夠飽啦~而且我好欣賞佢有提供parma ham配蜜瓜/哈蜜瓜呢款頭盤,超好味....我同老公食左幾轉呀~


熱盤一般都係大路食物,甜品都ok,仲有軟雪糕食,不過我都係鐘意食佢送既燕窩燉奶~~


另外佢提供既中湯(棷子雞湯)同埋西湯(田螺忌廉湯)都唔錯,老公仲飲左成2碗中湯添....雖然呢間cafe細細間,不過我覺得佢都交足貨....我都食唔晒佢提供既食物呢~而且佢既服務仲好好,見我地帶埋囡囡,雖然佢地方唔大,我地張2人檯迫迫地,但係佢都諗盡辦法幫我地安排bb椅,令我非常欣賞呢....我地食得好開心,呢個價錢真係一d都唔貴呀~


不過是晚囡囡比較扭計,好在多得隔離檯既姨姨照顧,佢好鐘意同abby玩,仲幫手餵abby食糊仔,等我同老公可以食野呀,勁搞笑~~


好開心咁度過左我第一個母親節勒~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家吃喝(當然有樣既另計)唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


2 則留言:

  1. 第一年當媽媽過母親節,一定好大感觸嘞!
    [版主回覆05/12/2009 20:46:00]咁又未至於好大感觸...只係多一日俾我去慶祝下,哈哈~

    回覆刪除
  2. 唔洗三百元一個有咁多野食,好鬼吸引喎!搞到我又想食了
    補祝番你母親節快樂
    [版主回覆05/13/2009 22:09:00]呢間cafe真係好細下,食物範圍都唔大,不過我覺得都夠食架....起碼唔係度度都有parma ham食...呢個價錢其實真係算唔錯架啦~

    回覆刪除