2009年5月30日 星期六

幼潛第二堂(May 09)


話咁快又到星期六,要上第二堂幼潛啦~


好在上堂時間係4點半,咁都可以觀完禮先走...不過就要坐的士趕去上堂啦,而吳爸爸就要番屋企打點囡囡既物品及煮粥仔再黎接我地放學去嫲嫲到~


好在我地都無遲到,去到時都係第4個...玩左一陣玩具又到上堂時間啦~


今日既活動同第一堂既差唔多,只係有些少變化~上一堂有做既今堂依然有做,囡囡仲做得好好...不過新活動就做得好差啦,咪係因為懶lor~~~


例如BB sit up,相信好多家長都會同bb做既,就係將bb平躺,然後俾bb捉住你隻手借力將自己由瞓變坐~~其實好耐之前我已經有試過同abby做架啦,但係個時佢條頸唔肯用力,基本上好似我拉佢上黎咁,所以之後又好少做啦....點知呢堂就係做呢個動作,囡囡一d進步都無,都係唔肯自己用力上...就連梁ee都睇唔過眼要同abby做,但係梁ee都無佢符,囡囡唔用力真係點都整唔到佢郁....試5次都係得一次肯做,真係懶到出汁呀~~


之後就係掌上壓既變奏版,上次係放囡囡係自己大腿上...今次我地用左道具,就係沙灘波,好似我地去上fitball keepfit咁....要囡囡扒係波波上等佢用手撐地下,波波郁動bb就要爬啦....不過囡囡一做呢個活動就喊晒口咁,因為佢唔想撐呀麻,一定係覺得好辛苦啦...一要佢扒係波波到,隻手都未掂地就喊定先啦....好勉強做到1次,不過失敗左4,5次....梁ee都話佢唔肯用力,要特訓.....又係特訓呀....睇黎真係要同囡囡做多d呢類動作....不過眼見其他bb雖然都係喊晒口,但起碼一邊喊一邊做呀....囡囡就齋喊真係好醜怪呀~


最後又玩多陣就夠鐘放學啦....因為要等吳爸爸,所以我地無即時走,梁ee同bonnie ee都有再同囡囡做下動作,結果當然係貼實左張地墊,郁都唔郁啦....哎,真係無晒佢辦法~~


沒有留言:

張貼留言