2009年1月30日 星期五

4個月發展監察期

今日初五係番健康院既日子,因為4個月大要俾姑娘跟進下發展情況~


同舊同事食完晏就行過去健康院,可能今日初五,人流好似無以前去咁多人,好快就叫名入去磅重度頭圍~


4個月零6日大既囡囡


體格方面:


體重: 初生3.99kg(6.6lbs) --> 2個月4.85kg(10.67lbs) --> 4個月5.43kg(11.95lbs)


體重方面似乎增長得比較少,2個月都重唔夠2磅,不過姑娘話呢個磅數都好正常,無咩問題...咁我都唔太擔心既,唔知點解呢方面我同其他媽媽既心態唔同,其實我唔想abby太肥,呢個size咪幾好呀~


高度: 2個月57cm --> 4個月63cm(自己度)


我有問姑娘度唔度高,不過佢話上次度左正常,今次唔會度,要下次先度喎...咁唯有自己同囡囡度啦~


頭圍: 2個月39cm --> 4個月40cm


原來2個月頭圍都係多左1cm,不過唔知點解,我成日都覺得abby個頭都幾大,可以佢唔係肥bb既關係啦~


飲食方面:


姑娘照例都係問囡囡仲有無食人奶,我話有呀...咁佢就問我返工未?我話返左啦,於是佢就話泵出黎呀...咁我當然係答佢係啦~~之後問我有無補奶粉,我話無呀,佢話咁就要繼續保持去到6個月啦...無錯,呢個都係我既目標,哈哈~


發展方面:


姑娘拎左個啷啷出黎,點知abby一手就撥開左,連姑娘都甩埋手跌左落地下...哈哈,俾個下馬威姑娘睇~~姑娘唯有拎另一個啷啷啦,咁abby都拎得好實,左右手都試齊...之後就睇下囡囡識唔識用眼望住啷啷郁,又過左關....就係咁測試完,又到6個月大時先番黎見姑娘啦~


而就我觀察所得,4個月大既囡囡有以下特徵:


- 食手手情況減少左好多,宜家既囡囡鐘意玩手指多d(好似下面呢幅相咁)



- 手手拎野都好夠力,宜家有時仲會摸自己膝頭哥~


- 初生時一向都唔使用口水肩既,因為囡囡都唔會嘔奶...不過宜家就要用啦,因為佢成日都流口水,以前只會玩口水波,而家係口水長流~


- 皮膚都係麻麻地,特別係面珠時時都會紅紅地(以左面嚴重d),不過多數係因為佢用手係咁卒面既原故,如果無卒既話,基本上都ok既~


- 由初生開始abby每次沖涼洗頭都會喊,到宜家4個月大都係咁,洗頭還好喊少左,不過沖涼呢依然次次都喊,仲要一放落水即喊,一上水即收聲...都唔明佢點解咁驚d水...吳爸爸講笑話都唔知係咪前世遇溺所以咁驚水~


- 轉左用中碼片片之後已經無發生爆屎事件,不過囡囡便便時間不定,有時一日幾次,有時又隔日先有,好飄忽~而因為食人奶關係,便便依然都係屬於稀稀地既質地~


- 有兩個轉既abby頭髮生得好慢,而且仲會有d胎毛頭髮甩出黎添...後尾枕因為瞓得多所以特別少頭髮~


-成日都會EERR,同埋笑多左,無之前咁cool~~


-仍然係全人奶BB,係嬰園4個鐘食一次奶,每次6安(180ml),係屋企就埋身食...夜奶無特別戒,有時可以瞓成晚,不過通常都要半夜起1次俾佢食~


- 頸仔已經好有力,基本上打直抱都唔使托住頸仔,而且唔係咁鐘意打橫抱~~抬頭已經無問題,不過我好少反轉佢,費時佢流咁多口水....轉身仲未得,不過係換片床或者playmat上面成日都會打側身,好似就黎轉到咁,不過係床上就無呢個情況~


- 返嬰園既日子通常夜晚8點幾就已經瞓左,但係放假既話就會晏d先瞓...好多時都要抱住哄佢瞓,由佢自己係床仔瞓既話通常要忍心等佢自己喊大約15至30分鐘先會入睡~


- 暫時其他人抱佢都好少喊,其實只要抱佢既話多數都唔會喊....不過同唔同你笑就要睇佢心情啦~


1 則留言: