2009年1月9日 星期五

老公生日飯@Elements Wildfire


又到老公既生日月啦,所以好多朋友都約老公食生日飯慶祝...今晚就係老公某幾位中學同學約既,其中一位仲要o岩o岩係澳洲返黎,星期一又話走勒,仲要同老公相差幾日生日,所以一齊慶祝食飯~


今日選左去Elements Wildfire,原來有二,一來老公張Elite card有個birthday offer平$300再加送蛋糕一個,二來就係近屋企方便帶abby出去~雖然個offer唔見得特別吸引,因為我地一行8人用HSBC卡7折個offer都係差唔多價錢,個蛋糕佢地又唔記得整,只係補番個甜品咋,激死...不過算啦,都係志在聚下舊~



不過定係Elements其實真係對我地幾方便,而且今日我地仲同Elements借左架BB車用,朋友仲話架車好靚~我地真係唔習慣用BB車,不過當abby瞓左放佢係車入面瞓,我地就食得自在d啦,但係都唔係瞓左好耐,所以今次用完更加令我同老公覺得唔買BB車都無咩所謂~


多謝澳洲朋友送俾abby既米奇毛毯,好柔軟,仲有個袋方便拎出街用,o岩晒宜家既天氣呀~



1 則留言:

  1. 我今日都買咗兩張毛毯比亞仔用呀!! 不過無米奇, 買咗 stitch 呀!!
    [版主回覆01/12/2009 23:49:00]我之前就買左條winnie the pooh既,收到米奇之後,99又買左張波波pattern既俾abby,所以宜家有3條啦~

    回覆刪除