2009年1月23日 星期五

年廿八:牛年紅封包


今日年廿八,老公有約會,因為佢係一月生日,好多朋友都會同佢慶祝,今晚佢就去左又一城同大學朋友食飯勒...而我就帶左囡囡番娘家食晚飯,新年點都要食媽媽親手整既發財豬手先得既~~囡囡亦係第一次去我既娘家,仲係我以前瞓張床到換片片添~~


呢個農曆新年實在比以往早左好多,竟然一月尾就到,而每年一月又有好多野要搞,再加上今年要照顧囡囡,根本就無時間準備過年要做既野~~


已經年廿八,吳家仲未大掃除,睇怕今年只多都係小掃除,但係仲未知有無時間整~


不過已婚者新年必定要做既就係封利是,點忙都要搞....終於番到屋企之後哄左囡囡瞓,我就著手封利是勒....封下封下,由年廿八封到去年廿九~~


今年牛年,主打當然係牛年紅封包啦...不過其實唔同面值係入唔同款既,有d就係上年用剩今年繼續留低既...相中既係我既,另有相同數量既準備左俾吳生,今年有囡囡幫手逗番d利是,唔知今年實際會派出幾多呢


2 則留言:

  1. 我都係用唔同利是封分開面值。
    記得留番利是俾我既大小公主。哈哈,你要蝕俾我啦!
    [版主回覆01/26/2009 00:47:00]一定留番啦~~
    都蝕左幾年,無所謂啦...好在無拉大個差額咋,哈哈~

    回覆刪除
  2. 記住留埋俾我呀, 最後一年好珍貴0架, 之後就長期蝕俾你同JJ媽加埋的三位小公主啦, 嘻嘻!
    [版主回覆01/28/2009 15:22:00]無問題...下年就可以收你個封...唔想蝕就生番個小鐵菇啦,哈哈~

    回覆刪除