2009年1月15日 星期四

Ladybird教材 ~ 小瓢蟲幼幼英文

買呢份教材可說是緣份,未懷孕前已經聽聞小朋友的教材非常昂貴,動輒數萬元...那時的我和老公都覺得匪夷所思,而且覺得那麼小就要學習很可憐~~


到懷孕時開始聽得更多有關教材的資料,而且發現愈來愈多品牌,價錢也在上升~心中開始不那麼抗拒教材,只是覺得太貴也不特別起勁的去了解,因為我想自己是不捨得買的~


囡囡出世後,我開始了解為什麼那麼多家長會花這麼多錢於教材上,因為當你有了自己的小朋友,你會希望好好栽培他,縱使你並不是要他成為天才,也不期望他會有什麼成就,只希望他開開心心健健康康~


不過我知道這時期的囡囡是一張白紙,而且好像海綿一樣,你給他什麼,他都會照單全收的,畢竟這是一個學習的黃金時間,錯過了就是錯過了我也只是個典型的媽媽,所以希望把握這個機會讓囡囡學習,所以開始留意多了坊間的教材或教育方法~


市面的教材有:


Disney’s World of English (around $60,000 full set)


English Time (around $80,000 full set)


Noddy (around $3x,xxx full set)


Your baby can read (around $5,xxx for 5 DVD)


仲有咩apple tree, dr language…..仲有好多好多~


有朋友借過套Your baby can read俾我,不過只係得DVD,佢勝在平,不過其實得5DVD,計番都唔算平,而且我又唔想囡囡睇咁多DVD,我想囡囡睇多D書先呢~


屋企有隻Disney’s World of Englishdemo CD,係英文歌,其實囡囡都幾鐘意聽,奈何6萬真係太貴啦~


English Time我又唔多鐘意D公仔~


Noddy好似都幾好,不過3萬都係唔多捨得~


其實我相信每套教材都一定有其用處,就睇你鐘唔鐘意佢個學習系統,present既公仔吸唔吸引呢類元素,當然最大既考慮都係價錢啦~本來都係諗住散買圖書俾囡囡睇架啦,點知因緣際會之下,原來幫囡囡整手腳模間公司近來搞合併,多左個圖書部於是就話送手腳模黎屋企既時間順便介紹埋D教材同圖書,就係咁我同老公就聽左成晚教材介紹勒~


(全套40+40片英語CD+5片劇場CD+


5片劇場DVD+6冊親子手冊+54張認知卡) 


(因為真係好大盒,無可能拆晒出黎影相,所以用offical張相啦)


坦白講,呢套教材係香港真係唔多出名,不過其實負責研發既Ladybird係英國好有名既英文圖書出版社,我初初聽Ladybird都以為不知名既品牌,不過見到佢個logo之後(唔係小瓢蟲幼幼英文既logo喎),我就醒起自己細個時都好似睇過呢個出版社既圖書~


其實sales初初都present得幾好,令我同老公都了解其step by step既學習系統(分5個level),圖書設計有心思,公仔亦算可愛,亦有好多互動既地方….亦有讀卡機,真係由3個月用到3歲都無問題~當然價錢比起市面上既都要平,而且因為我幫襯過手腳模,所以有75折,不過就算折後都仍然係5位數…但係有咁多組件(全套40+40片英語CD+5片劇場CD+5片劇場DVD+6冊親子手冊+54張認知卡+1個互動語言學習機+5個學習主題卡匣+5個彩色圖卡組盒含460張圖卡),其實我同老公都覺得好合理,唔算貴~



1個互動語言學習機+5個學習主題卡匣+


5個彩色圖卡組盒(含460張圖卡)


不過到後期,sales姐姐係幾push,感覺佢係都要你肯落單先走呢方面我真係唔太鐘意雖然我真係幾有興趣,但畢竟唔係買菜,成萬蚊點都要俾我考慮下,比我做多少少資料搜集先決定,我唔想俾人迫而買,雖然佢話宜家唔落單,之後做唔到呢個折扣,不過我相信如果我真係要買無話拎唔番呢個價既最後當然成功脫險啦~.


之後sales梗有打黎follow up,我就唔聽電話住等我問下朋友拎意見同埋上網又睇下有無資料,結果發現香港就真係非常少人有討論,不過台灣就幾受歡迎,因為係台灣代理既我睇過台灣既價錢,如果唔要讀卡機都係大約港幣六千幾,不過要埋讀卡機就貴成倍啦宜家sales俾我個full set價比係台灣買仲平少少,加上我又去左唔少書店睇下ladybird圖書又睇下普通圖書價錢,覺得就算散買都唔係平教材好多,而且我又驚自己買會好雜亂無章,都係有系統step by step咁方便好多於是我同老公都決定買呢套教材勒~


其實我只係當呢份教材係一套益知玩具,俾囡囡從玩當中學習,我唔期望囡囡會識晒d生字,因為有d連我同老公都唔識不過我希望可以培養到囡囡既閱讀習慣,希望囡囡愛上書本,咁就已經達到我既目的~


當我決定買之後,第二日就送貨黎啦,效率奇高,當然佢仲有一系列售後服務啦宜家我同老公有時間都開始同囡囡一齊睇書仔,囡囡既反應都算唔錯,起碼佢真係俾書入面既圖案吸引望到實一實啦~希望囡囡真係鐘意呢份教材玩具~



 哈哈,打左好長篇添….如果你真係想知實際價錢或者想我refer可以私人留言問我,不過真係要有心理準備present完之後會hardsell到令人反感,最好就了解左市面上既教材先決定啦~


有時間我會post下abby宜家睇緊邊本書,學到咩咁架啦~


1 則留言:

  1. 呢個留言 應該係太遲啦 我其實想問好唔好用呀?

    回覆刪除