2009年1月22日 星期四

年廿七娘家團年飯@朗豪坊粵江春


今晚年廿七係娘家食團年飯既日子,今次媽咪選左去朗豪坊粵江春...實在太好啦,第一次選九龍區,比去香港島個邊食真係方便好多,吳爸爸接完囡囡放學慢慢行去旺角都係最早到個個...如果去港島個邊就要趕好多啦~


今晚囡囡心情好靚,同公公婆婆玩左好耐,仲好罕有地好多笑容,非常難得~~只係到上菜時"褸"左陣計,係都要我同吳爸爸到d餸凍晒先食得~~唔記得講,今日係舅公第一次見abby,不過舅公唔敢抱佢呀~


不過今晚個金杯蝦皇翅真係好正,用杯上仲好方便我一手抱住abby一手拎住黎飲添...係呀,我第一次飲翅,哈哈~


飯後仲可以叫甜品,老公因為仲有咳咳,所以叫熱既西米布甸,個賣相好靚呢...而我就叫左個哈根大師雪糕甜品,入面仲有豆腐花,紅豆,西米,好豐富架...不過最好味都係哈根大師雪糕,我好耐無食雪糕啦,超回味~


今日年廿七,媽媽張信用卡仲有75折,埋單都係千五左右,都好抵食呢~~



1 則留言: