2009年4月20日 星期一

0420的晚餐 ~ 芝士焗肉醬意粉


本來今日無打算煮意粉既,不過唔知點解今日對鞋整到右腳背好痛(對鞋著左好耐架啦),所以放工之後都唔想行去買餸,直接就返左屋企鬆一鬆隻腳~


正諗緊係咪要叫外賣食之際,俾我醒起雪櫃有半盒免治豬肉,腦海就係到諗得唯一既半盒免治豬肉可以煮到咩晚餐夠飽呢?


最後我決定煮肉醬意粉,新鮮蕃茄都無,只有用茄汁同茄膏充牚場面啦....加多少少粟米粒同埋大量芝士補救,煮左半包意粉,就完成今晚既晚餐勒~


因為得半盒肉,所以我無留到飯盒啦....不過老公好滿意是日既晚餐,佢話好入味喎~~不過我就覺得意粉煮得淋左d,唔夠彈牙...因為煮緊意粉時去左同囡囡沖涼,沖完番去睇d意粉已經煮過左龍lu~~雖然就未係最好,不過都食得好開心,起碼唔使叫外賣啦~~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家食品唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


沒有留言:

張貼留言