2009年4月17日 星期五

Philips Mini Blender (型號:HR2870)


其實吳家係有個沙冰攪拌機既,只係因為比較大部,所以好少用(用過既次數10隻手指數得晒)...因為一用就要特登拎出黎,好多功夫呢~~


不過因為宜家開始要煮多d食物俾囡囡試,但係沙冰攪拌機唔能夠攪太少份量既野,所以都係用唔著~雖然已經買左研磨器(我覺得幾好用)...不過都有心思思想要個迷你攪拌機方便整更多baby food,可以更省時又多元化麻~不過我都無去買,因為其實我覺得研磨器已經好夠用,只係整得慢d lor~


之前係99度食飯,講開煮粥仔,咁岩我記得以前見過99有手提攪拌器,不過已經好耐無見佢用,咁我就多口問99係咪唔用啦,如果唔用不如俾我拎番屋企用啦~~99就話唔知收埋左係邊,話搵番出黎下次上黎食飯俾我喎~


今晚上去食飯,原來99買左個新既迷你攪拌器,不過就唔係佢以前個隻手提款,而係Philips既Mini Blender(型號HR2870)...為左個孫有好野食,99果然不惜工本喎,買個全新既俾我...咁我就慳番幾百蚊又多個好幫手勒~


為左方便用呢位新助手,我就係廚房執左個小位置用黎做囡囡飲食工作間...原先係放調味品既,宜家唯有徵用埋廚房個窗台位放呢D調味品啦~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吾居家品(當然有樣既另計)唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


沒有留言:

張貼留言