2009年4月24日 星期五

囡囡的口味

雖然我自己就仲未有時間整d水果蓉或者湯水俾囡囡試...不過其實囡囡係嬰園,唔止有奶食,有粥食,仲每日都有水果同湯水架,好豐富呢~


今日由我接放學,去到見到負責照顧囡囡既Ivy姐姐,佢認得我架,一見到我就同我講囡囡食粥好叻,不過唔多鐘意食水果蓉同湯水....我當然把握機會問多d野啦(平時吳爸爸都好少會問)....Ivy姐姐話囡囡一食蘋果蓉呀,橙蓉呀個樣就會"拿"埋一齊,好似覺得好酸咁,唔多想食落去...Ivy姐姐話囡囡個樣好得意架喎~而湯水都係一般,最鐘意就係飲奶食粥,非常叻呢~


而我亦問下囡囡用隻鴨咀杯既飲水情況,Ivy姐姐都話幾好,亦識用鴨咀飲,只係因為流得快,要小心d驚會濁親....睇黎囡囡係嬰園既進食情況同係屋企差唔多(因為有d bb係學校肯食,係屋企唔肯食架),唔知囡囡係咪唔太鐘意甜同酸既味道呢~


不過最開心就係聽到姑娘讚囡囡乖同叻呢~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳B飲食唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


沒有留言:

張貼留言