2009年4月28日 星期二

吳爸爸送給女兒的小禮物


呢篇其實唔應該歸入吳媽親子既,應該係吳爸親子先岩~~


囡囡既衣服鞋襪基本上都係由我負責採購既,不過我會要求吳爸爸提供意見,特別係預算不多下而我又睇中太多衫既時間,吳爸爸就起左重要既作用,只買佢覺得靚個d衫,通常咁樣我就唔會超支,哈哈~~


不過其實吳爸爸都好鐘意買野俾囡囡,特別係d小玩意~好似今晚咁佢就買左把Hello Kitty小傘子俾abby,話用黎俾囡囡擋太陽,影相時又可以用黎擺下post咁喎~


而小傘子前面既麫包超人同飛天豬小公仔呢,其實內有乾坤既...實在佢地係一隻錄音公仔,按住紅色星星就係錄音,按住藍色星星就係播音~~因為呢期囡囡實在太多古靈精怪既BB話,於是吳爸爸見到咁可愛既錄音公仔就買左兩隻返黎勒~~不過囡囡好醒架,明明佢不停嘴咁講緊BB話,點知我地一拎起隻公仔想錄佢音,佢就即刻收聲...我地有試過唔俾佢睇到隻公仔,不過因為一按錄音星星就有"必"一聲,囡囡聽到聲就唔出聲架啦,真係俾佢激死呀~~


當然我地最後都錄到一兩句,播番出黎真係好得意架....俾番囡囡自己聽,佢都好似覺得好奇怪,唔知佢認唔認得自己把聲同聽唔聽得明佢自己講既BB話呢?


沒有留言:

張貼留言