2009年4月28日 星期二

0428的晚餐 ~ 魚蛋雲吞撈麪(湯麫)併燒賣


因為今日放工特登去左金巴利道間百佳買尿片,好在仲有最後2包妮飄中碼,拎住番屋企都幾攰架,所以無買餸lor~(吳爸爸負責換片工作既,佢指定要妮飄,上次用coupon買左包huggies,佢成日都話唔好用喎~~屋企最近個間百佳又無妮飄賣,唯有試下去尖沙咀個邊,好在俾我買到咋)


於是今晚煮麪食,本來諗住上湯雲吞麪就算數,點知老公見到又話唔想要湯要撈喎~


咁我咪將佢個份整左個XO瑤柱絲撈麪俾佢食,而我就食番湯麪勒~不過個撈麪又真係好食d架喎,哈哈~


是但配d餸(魚蛋/雲吞/燒賣),咁又食到飽一飽勒~


今餐成本價唔使廿蚊


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家食品唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


 


沒有留言:

張貼留言