2009年4月24日 星期五

0424的晚餐 ~芝士白汁雞翼焗金菇咸牛肉意粉


原來前幾天肚子不適除了是腸胃問題之外,也是因為神經痛的緣故~~~邊個話我知生完BB之後就會無神經痛架????呃人既,完全同未生之前一樣,我條腰痛到個人唔想郁呀~


也因神經痛的關係,本打算今日星期五晚出街食慶祝囡囡7個月大既,不過實在痛到唔多想郁,接左囡囡放學就去超市買左盒雞翼同金菇(共$13)返屋企勒~


我煮意粉一向都不按章法既,今次既配料有雞翼,咸牛肉同金菇,好似真係唔多夾咁喎...不過煮好左又異常地好味,老公仲話有D金菇係意粉入面好有咬口,食食下淋既意粉又食到D爽既金菇,好得喎....有時就係咁無厘頭而得出創意~


雖然吳爸爸對意粉一向麻麻(不過我好鐘意食意粉架),但係今晚佢都讚不絕口...今晚除左雞翼同金菇,其他都係廚房物資呢,抵~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家食品唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


1 則留言:

  1. 我同你一樣都好鐘意食意粉,咁你鐘意白汁還是蕃茄,還是其它煮法的呢
    我下次又要學你加埋金菇先得,睇下係咪真係咁正
    [版主回覆04/27/2009 00:03:00]我自己鐘意白汁多,不過其他汁我都會整,不過就少d~
    哈哈,我驚你覺得呢個組合騎呢咋~

    回覆刪除