2009年4月14日 星期二

第一次食蛋黃豆腐粥


囡囡又食左幾日菠菜粥,係時間同佢轉下新口味~~


今日我留起左少少豆腐(我同吳爸爸既晚餐食材),就整左呢碗蛋黃豆腐粥勒~


囡囡都好鐘意食,不過可能今日係放假後第一日返學,好早就攰啦....食到中途就開始扭眼瞓,係度扭食媽媽奶....結果食左半碗我就俾佢食媽媽奶,一路食一路瞓....就係咁瞓著左啦~


*******************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳B飲食唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


沒有留言:

張貼留言