2009年4月29日 星期三

0429的晚餐 ~ 芝士白汁焗雞球意粉


老公話聽日唔使帶飯盒,於是我都無特別去買餸勒...就用之前買落既食材煮晚餐啦,所以就整左芝士白汁焗雞球意粉~~


因為我用白酒炒d意粉先,老公見到就醒起佢之前買落個枝白酒仲未飲完...於是就倒番杯黎配意粉食~


只係配左杯白酒,個feel即時唔同左....我一向唔飲酒既,不過白酒我反而會飲少少,因為比較清,我就接受到,仲覺得老公買既呢枝幾好飲添~~


一杯酒就令我覺得今晚餐飯好有氣氛呢~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳家食品唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


1 則留言: