2009年4月22日 星期三

薯蓉菜心粥


大家睇到今日吳家晚餐(富良野咖哩薯仔雞及菜心炒牛肉)或者都會估到abby應該有新口味既粥仔食啦....無錯勒,今日囡囡食既就係薯蓉菜心粥~~~


不過唔知係咪精神狀態麻麻,我煮煮下粥唔知點解俾d蒸氣淥親隻手指呀...唉,好鬼痛呢...仲要頂住煮埋餐飯呀~(囡囡,如果你識噯番媽媽就好lor....媽媽為左煮野俾你食整親呀~~~)


其實薯蓉同菜心都唔係第一次食架啦,不過囡囡之前係就咁試食薯蓉,因為好似唔多鐘意食,所以食左兩啖就已經無再食,所以我都無寫低....相隔應該都有幾個星期,今日又黎試下啦,將薯蓉加入粥仔再放少少菜心一齊食,今次囡囡食得好好喎....咁大碗都食得晒呀~~


吳爸爸餵囡囡食之前仲問我做咩愈整愈大碗(佢最唔鐘意我逼個女食野同飲水架啦),其實我唔係特登整咁大碗既,只係因為好似質地太杰,咁我咪加水整番稀d,咁份量就變多左lor....而且我都無話一定要囡囡食晒,如果囡囡食食下唔肯再食我都唔會逼佢食架~


不過最後囡囡竟然食晒,可能太耐無轉口味,所以今日咁好胃口啦~~


*************************************************************


溫馨提示:


吳家吾居正進行私有化工程,不過只限有樣貌或私人資料既網誌....基本上吳B飲食唔會受影響(即係無add你都可以睇既)....不過如果想睇埋我其他網誌就留言俾我add你啦~


沒有留言:

張貼留言