2010年5月31日 星期一

補身瘦身10日瘦10吋療程@Angel Face ~ Day 7

進入第7天,有點倒數意味,好快就到第10日啦~


今日一起身我就覺得個腰位firm左好多,看來slimlight6.9係幾有效,不枉我忍痛做晒成個treatment!


由於之前在angelface只拿了一半的代餐,所以5包草本薄荷茶已經飲晒....今朝唔使飲一大杯茶當堂輕鬆晒,不過無飲又真係無排毒喎!(不過之前5日,日日都排又食咁少野,其實我覺得都無咩野要排啦,哈哈~)...因此就連早餐都唔記得食~


雖然係咁我都無放縱自己,午餐只吃了6件青瓜小卷,之後就去angelface做第3次機啦!


由於琴日做左slimlight 6.9,我個腰位紅晒(雖然比起琴日已經退左好多),嚇親同我準備做療程既美容師,仲叫左顧問Toby入黎睇下做唔做得光波緊膚儀!我自己就覺得無問題,所以唔想改啦,於是就照做~


呢個光波緊膚儀其實同我琴日做既slimlight 6.9好類似,都係係個肚上面吸住d肉拉下拉下!不過由於我琴日兩邊腰位做slimlight 6.9都做得幾勁,所以美容師就集中做肚中間...可能肚中間無淋巴位,所以無腰位咁痛,好輕鬆就做完....之後又再局部焗毯,完成之後又要趕番公司啦~


而今晚放工因為要去考試局聽briefing(又係外快時間),所以亦無食代餐,就去左麥當當食我呢期至愛既田園沙律!


是晚wii fit顯示輕了0.2kg!!


沒有留言:

張貼留言