2006年5月2日 星期二

有潛質的按摩椅

星期六本來諗住同老公去郊遊既

可惜老公覺得天氣太悶熱決定改變初衷

最後去左九龍灣睇家居展...

由於今次係無特別目的咁行,我地去左樂聲牌個booth到試左佢架按摩椅

嘩,因為我同老公都係第一次試呢d野,所以覺得好舒服,順便幫助消除疲勞

之不過原來張椅既價錢係4萬幾蚊,家居展特價都要3萬幾,即時嚇左我地一大跳

但係由呢一試,我地決定去試埋其他牌子....OSIM同OTO

結果就咁試左1日按摩椅,最後覺得有機會買既係OTO$13800個款

仲要我同老公一致認為佢比我地第一次試個架3萬幾既仲要按得舒服

似乎價錢同舒服程度並不成正比,可是萬3亦不是一個小數目

我需要時間再詳加考慮呢

不知最後它會不會成為我們的家品之一呢

 


2 則留言:

  1. yan, 我有friend在OTO做, 你真係要賣的話, 我試下幫你問佢仲可唔可以平 d !!

    回覆刪除
  2. jimjim 如果真係有折的話,就要麻煩你幫我問一下了,有無可能有半價呢

    回覆刪除