2006年5月4日 星期四

OTO脂肪水份磅

銀行久不久就會寄一些宣傳刊物來

年頭老公生日,銀行又有些禮品優惠,最後開了個什麼理財户口

有禮劵外我還選了OTO脂肪水份磅做迎新禮物,

它的外型也不錯,絕對有資格加入吾居家品的行列

因為吳家正缺少了這個重要的家品,令我不能知悉體重的最新發展

現在脂肪水份磅已到手,相信會成為我的新寵兒

因為我每晚也一定會上一上磅,希望能鞭策我減肥的動力


1 則留言:

  1. 板主, 不要成日磅呀, 睇唔到result的, 反而搞到個人好緊張, 瘦唔到的, 最好set定一星期磅 2次, 同埋同一時間, 如上午或下午, 咁就好易知個進度架啦!

    回覆刪除