2006年5月9日 星期二

瑜伽

繼踏單車後,我也有興趣玩瑜伽

,其實之前我也上了一些免費的試堂,感覺還可,只是有些動作也真是挺辛苦的
,由於恐怕自己參加了瑜伽班後會半途而廢又浪費金錢,我決定買些書籍加VCD回家自學...老公帶我往樓上書店買大陸版會再便宜些,最後我買了一本只花了$35,還連VCD及CD呢!

星期日的晚上,我快速的閱讀一下這本瑜伽書,看看介紹的動作,看見有些難度高的便問老公做不做到...結果老公也來試一試...他的評語是:真不要少看這些動作,原來很難的啊!!!!

這個試做過程簡直笑料白出,看到老公邊做邊嘩嘩大叫已經令我笑彎了腰

想不到一本小小的瑜伽書也帶給我們無限歡樂!


4 則留言:

  1. = = 我做過一次咁大把..頂唔順....金雞獨立.....3分鐘....呆左 之後又做完之後, 有個放鬆過程...爭d 訓埋.  我都係唔愛玩

    回覆刪除
  2. 如果自己買VCD or CD返屋企, 自已跟住做瑜珈, 咁樣會有少少唔安全呀... 因為我自己都有跟miss學瑜珈, 有時真係唔好睇少一個好似好簡單既動作呀.... 做起黎其實係好難架~!~~~ 其實做完瑜珈個晚, 會訓得好d架!!!!

    回覆刪除
  3. yoyo 我就係知自己得3分鐘熱度,所以買本書黎試下lor

    回覆刪除
  4. 大飛小姐 多謝你既提醒,我知唔可以睇少瑜伽既動作,所以我會慢慢黎架啦

    回覆刪除