2010年6月28日 星期一

0628的晚餐 ~ 肉末馬鈴薯丼


世界盃期間,應該都不會煮兩餸一湯那類晚飯!碟頭飯應該會常常出現,今次便弄個肉末馬鈴薯丼!


今次是首次將薯仔切成粒粒做菜(比平常切得更細小和比較正方),第一次只配上肉碎就當一道菜!原來味道很不錯,做法和我平常炆一鍋的薯仔有點出入~


做法:


1.薯仔去皮切成小粒,用水浸洗瀝乾備用


2.肉碎以生抽,鹽,糖等醃好備用


3.燒熱鑊,爆香蒜蓉下肉碎炒至8成熟,盛起


4.不熄火,直接將薯仔粒放入鑊中煎至金黃色後把(2)回鑊


5.將薯仔肉碎略炒後加入水或雞湯至材料的3/4位置,蓋上鑊蓋燜至水份收乾(如覺薯仔不夠軟可再加水去燜)


6.灑上蔥粒即成~


其實這樣就已經可以是一道家常菜!不過因為懶就直接放在飯面上成為這晚的肉末馬鈴薯丼~



因為家中只剩下2隻雞蛋,所以一隻給了囡囡,一隻給了老公,我就沒有了....吳爸爸愛吃太陽蛋,加了頂帽的肉末馬鈴薯丼更吸引!囡囡那隻蛋我會反轉再煎多一點,怕蛋汁太生呢~



其實我的原味版本味道已經算不錯,不過當有蛋汁混合了飯再一起吃,味道是更加好!囡囡愛吃之餘,吳爸爸也大讚好味道!!!而且不要少看這碗的份量,飯有平常一碗的份量,加上薯仔又很飽肚,吳爸爸說很飽呢!


而減肥中的我也不敢吃下整碗,將大半碗放了入飯盒做明天的午餐,哈哈~


是日成本價不用$15,就做了一家三口的份量!!!



2 則留言:

  1. Your simple receipe is always attractive!
    When will you start your food blog ar? (@she.com??) Can't wait to see it!
    [版主回覆06/29/2010 13:17:00]abby唔太等得啦,所以都只可以煮d快手簡單野~
    我都唔知呀,佢地個邊都仲未有聲氣...不過我明既,通常d project都會delay,哈哈~

    回覆刪除
  2. 我叫做減了5kg, 最僧係坐底時個肚同胃都係突哂出來, 希望能快些消失啦, 你點呀.........
    [版主回覆07/07/2010 13:06:00]5kg好好喎....我暫時都係咁上下,因為呢期食番多左野,好在無點重到,哈哈~

    回覆刪除