2010年6月27日 星期日

21個月

6月24日是囡囡21個月大的日子,又是時間回顧一下成長情況!


體重: 還是徘徊在廿磅邊緣~


身高: 沒有量


口部發展:


牙齒:已爆出上面2隻的犬齒,所以已有14隻牙了!還有6隻未出!


手和足部發展:


其實我覺得囡囡的大小肌肉也發展得不錯,已聽老師建議開始玩串珠再加強多點手指的力量~


行樓梯,跑步和跳躍已可做到,不過當然可以再進步得更多...但基本上已經不成問題了!


語言發展:


雖然我依舊覺得囡囡在說話能力方面相對地比較弱,不過其實她是在不斷進步中!這個月會說的話又多了一點,不過音準程度極低,我想只有我和吳爸爸才聽得懂吧!


例子:


每天起床第一件事就是向囡囡說早晨,我亦要求囡囡同樣向我和吳爸爸說早晨!囡囡也能做到,不過我相信外人是不會知道囡囡說的音原來是早晨的發音,哈哈~


有時我問她幫媽媽做某事情"得唔得?",她除了點頭外還會加上一個音"da!"="得"....聽到她回應我的提問真的會很開心呢!


另外,我正努力教囡囡說自己的名字,初步有點成績!她偶爾可以說類似她自己中文名的音(最後兩個字或最後一個字),看來我要繼續加油!我的目標是希望她2歲前能學會!


行為發展:



如廁訓練:


囡囡在嬰園的如廁訓練進展不錯,已經試過成功在痰罐尿尿...在滿21個月前更成功的痾臭臭呢!但我在家和她坐廁所的時間真的不多,所以還未試過成功!希望一直進步,能把嬰園的習慣帶回家就好了!


花灑沐浴訓練:


上月才說剛開始花灑沐浴訓練,原來只花了5天時間便成功了!現在囡囡對淋浴已經沒有恐懼,還很愛用花灑洗澡呢~


自理能力:之前懂的不再重覆記錄了!


自行脫鞋襪:


脫襪子其實之前已懂得,不過現在更熟練!而鞋子方面,之前只會撕開魔術貼,現在已能自己脫鞋子!我看過她自己一手一腳完成整個脫鞋襪的程序!當然她暫時也未能每次都做好,但相信只要再練習多些就會更加熟練了!


另外,她也在學習自己穿鞋襪...穿襪子相對的比較難,她已有意識的拉寬襪頭,只是還未能把腳放入...而穿鞋子則比較容易,她試過成功穿上的!



做家務:


現在我們開始會叫囡囡幫忙做一些家務!例如運送衣服,摺紗巾...更開始要她幫忙把飲品放入冰箱中,她很認真的在做呢!也因此她知道冰箱是放食物的地方,有時我說吃生果,她便會走到冰箱前等我開門讓她拿呢!


睡眠質素:


不錯,和上月情況相同...只是現在通常也要陪睡差不多一小時才可!


進食情況:


囡囡現在會向我示意吃飽,不再像從前吃過沒完沒了!這個月仍然出現一些吐出食物的情況,幸好情況不算多,而且通常是不想再吃才會這樣!


2 則留言:

  1. abby 進展不錯. ..  其實佢好叻叻. . 如廁訓練, 我都唔知點教好.. 雞不肯在廁所尿尿. . 你有做陪訓員 ? 我以為你會將abby 放入床等佢自己訓. 我成日做陪訓員, 好辛苦. . 想問你吐食物情況, 係點吐法 ? 係唔食, 即時吐返出來定 係食了, 太飽...隔一排才吐呢 ? 雞都有吐食物情況. . 雞同abby 一樣, 好愛做家務. 叫佢將d lemon tea 放入雪柜, 將佢自己d衫放入洗衣桶..之類.
    [版主回覆06/29/2010 00:35:00]係呀,戒片真係一項好難既訓練!abby之前都好抗拒架,我都唔敢迫佢,隔一排再試,又好d...好在嬰園幫到手,不過都係慢慢黎既,先要佢習慣坐廁所...你可以俾雞雞習慣坐廁所先啦~
    係呀,我做左好耐陪瞓員架啦....之前abby可以自己瞓既,不過後黎大左d我一走開佢就會喊,我相信佢係要安全感啦...暫時我都覺得可以繼續陪,諗住等佢讀K1先訓練佢自己瞓~
    吐野食都係近呢2個月開始,大部份係食飽左但又繼續食,但係又唔吞,咀嚼完先吐番出黎,但係俾佢休息一陣又可以食過架喎....有時係一啖食得太多,個口唔夠大就要吐番d出黎,又有時係佢個刻唔想食呢樣野,我俾佢食佢就會放左入口都吐番出黎,但係當一陣想食就會食番...
    係呀,佢地都係當做家務係玩,所以好鐘意...我覺得係呢個時間俾佢地習慣,大左就唔會唔做家務啦,哈哈~

    回覆刪除
  2. 花灑沐浴訓練~ 我都好想試........
    但去旅行時try 過, 但初初因為地下太"線", 佢差d 趺左幾次就怕左了.......之後全程好似樹熊咁沖......
    點算呢.....
    [版主回覆07/07/2010 13:05:00]一係停一排先再試啦~

    回覆刪除