2007年12月14日 星期五

《叛碟追擊3:最後通碟》(The Bourne Ultimatum)


之前無去戲院睇《叛碟追擊3》既主要原因係無印象自己睇過第1同第2集,不過見影評唔錯,所以就借黎睇下~~


因為戲中都有少少前兩集既零碎片段,我發現原來我好似睇過架喎,不過印象唔深刻,唔知係幾時睇過呢


雖然前兩集印象模糊,但係咁樣反而令我更好奇麥廸文既失憶身份....


電影比我預期好睇,而且非常欣賞個種鬥智形式既動作場面,好緊張刺激呢~~除左主角麥廸文之外,我覺得飾演CIA個位女調查高層都好cool好型呢(特別係佢指揮中心人員個幕)


其實有時睇DVD都唔錯架,雖然同戲院大銀幕無得比,之不過好多時DVD都有deleted screen睇,補充左唔少劇情銜接既地方架~~


大家不妨睇下呢套,真係幾好睇呢~


沒有留言:

張貼留言