2007年12月12日 星期三

《BJ單身日記2》(Bridget Jones 2)


唔知點解一直都未睇BJ既續集...其實我好鐘意第一集架,續集亦一直好想睇,但係之前樓下間影視店次次都借左出去,搞到我無機會睇~~


今次間網上店本來都無架,不過因為可以填想睇而佢又無既戲,咁我就填左呢套勒~~結果間店真係買左呢隻既DVD,我當然第一時間借黎睇啦~


續集都唔差呀,我覺得BJ好容易令人投入,故事現實得黎又有少少幻想成份而且真係拍得到個種戀愛中既感覺戲中既BJ律師男友似乎唔錯喎~~


加上DVD收錄左一d deleted screen,好似睇得更加詳盡呢~~我諗小說應該會更加好睇~~


1 則留言:

  1. 據聞呢個人物係依照傲慢與偏見入面既Mr Darcy創造,作者更堅持要由以Mr Darcy一角一炮而紅既Colin Firth飾演...總之我就好中意Bridget Jones系列,更愛律師Mark Darcy!! 不過聽講小說個結局唔好架...唉唉,我都唔敢睇...
    [版主回覆12/16/2007 21:59:00]啊,你唔講真係唔知原來係咁樣創造Mr Darcy喎~~
    原來小說既結局唔好架...我睇英文就會頭暈,所以就無睇lor

    回覆刪除