2007年12月15日 星期六

CRS舊同事岑太@利華麗意大利餐廳


因為之前向岑太相借了兩隻VCD,我一定有借有還架麻,所以就相約今天食午飯~~


由於老公今日會入元朗幫朋友搬屋,岑太住屯門,入元朗都唔係好遠,於是我就話入元朗食飯勒~~



次次入元朗都係食壽司,所以今次想食下其他野...搵搵下見到一間位置比較偏但價錢唔貴而味道不俗既餐廳 - 利華麗意大利餐廳(係元朗劇院附近)


於是就去食西餐,餐湯係磨菇忌廉湯,我覺得稀左d,不過味道都ok~~


法式石斑焗飯:好rich好香既芝士汁,最合我呢個芝士迷,都幾多石斑呀...味道算不錯~


菠菜意大利雲吞:呢個係岑太既,好少set lunch會有意大利雲吞既選擇,我覺得份量都ok...味道我就唔清楚,不過我諗都應該唔錯卦~~



仲有餐飲,埋單都係$79,好抵食既午餐呢~~而且餐廳好靜,非常適合傾計...都係第一次單獨同岑太食飯,我講左好多無聊既話題呢,真係多謝岑太咁有耐性聽我講野~~有機會再約過,下次不如約去影相呀


2 則留言:

  1. 我很喜歡意大利雲吞,超市有減價就會買俾自己食呢,加個汁就食得!我男友就麻麻地喜歡~~~
    [版主回覆12/16/2007 21:53:00]我都無試過係屋企煮意大利雲吞,等我搵日試下先得~~

    回覆刪除
  2. haha,澄清下先, 我係岑太呀, hehe
    個意大利雲吞個汁幾好味, 不過雲吞 d 餡咸左 d...
    好呀, 下次一齊去影相, keke
    [版主回覆12/16/2007 21:52:00]即改即改~~
    睇下幾時去影靚相~~

    回覆刪除