2007年12月6日 星期四

《濃情知味》(Feast of Love)


星期三係奧海城睇《濃情知味》,因為係she.com抽到呢套戲既優先場呀~


睇左電影介紹係咁既:《濃情知味》改編自美國著名言情作家Charles Baxter暢銷小說,以細膩筆觸勾劃各款模式的情愛感覺:夫妻相處之道、年輕情侶激情、細水長流親情、同志間的繾綣、甚至是不倫之戀……一場甜酸苦辣的愛情盛宴,品味你我人生。


第一個感覺覺得好似Love Actually,都係由一個個愛情單元交織出黎既故事不過Love Actually係英式, Feast of Love係美式~~


不過我鐘意Love Actually多好多,唔係話呢套Feast of Love拍得差,不過感覺無咁窩心,我記得睇完Love Actually覺得有d甜蜜溫馨感覺,但係呢套就無勒,好似拍得平淡左少少,無咩高潮起伏~~而且Feast of Love傾向以身體去表達愛,好多露點床戲呢~~雖然並不突兀,不過似乎太濫~~


雖然如此,我覺得也值得一看,特別適合感性和很喜歡思索愛情是怎麼一回事的人~~某些對白和場景是依然會令人深思和回味的,是一套需要思考才有意思的電影!


3 則留言:

  1. 連你post出嚟嘅海報/宣傳單張?都似love actually個design!
    [版主回覆12/06/2007 13:37:00]呢張係優先場張飛黎架~~
    係呀,就連promote design都好似love actually呀~

    回覆刪除
  2. It is hard to get a free ticket from she.com... RIGHT???? Do you post lots of messages there? Is it easier to get free tickets there if you do so? TAHNKS ^^
    [版主回覆12/06/2007 13:57:00]下,抽獎唔關留言事架喎...我都無係個邊玩成年幾啦~~見到有得抽咪抽下lor~

    回覆刪除
  3. ICIC
    DO you need to go up and get the tickets?
    OR did they send the tickets to you by mail ^^ thanks
    [版主回覆12/07/2007 12:51:00]佢係寄俾我架~~

    回覆刪除