2007年12月15日 星期六

新穎監考方式


今日又答應左去監考(無法啦,聖誕消費月係要搵多d外快幫補下)...不過今次既監考方式我從未試過既~~就係用電腦考TOEFL試勒...今次既試場係荔景新運作既考試局評核中心,港鐵有個獨立C出口寫明去考試局架,幾威~~


今次真係大開眼界呀,首先要幫每一位考生用電腦check in以便分配那一台電腦給他考試,還要即席給考生照相傳送到他用作考試的電腦呢~~


而我的工作就是帶領考生到被分配的電腦,然後幫他log in進入考試系統,考生就可以開始考試...由於要逐一安排,所以每位考生的開考與完結時間都不同,電腦會自動計時的了~~


先考listening(每位都有head phone同mic,坐滿晒考生時,試場好似個call center呢),再考reading...之後有10分鐘break,此時我就要幫考生收回及更換草稿紙,以及幫考生再次log in進入第二部份考試~~這部份就是speaking和writing~~


speaking:竟然連oral都可以用電腦考,真係好先進呀~~當不同考生都好投入咁講緊英文既時間,我覺得個場面好好笑~~不過對住電腦講感覺無對住真人咁驚喎,應該可以流利d呢~~而且新一代一定要打字打得快啦,唔係邊夠時間做writing呢~~完成就走得架啦~~


我監個試場總共有100個位,不過點都會留番幾個吉位既,不過都9成滿架...我地用左1個鐘先check in晒所有考生呢~~


唔係監考,我都唔知宜家考試既模式已經發展至呢個地步,真係與時並進呢~~不過我覺得咁留心睇住個mon,隻眼就會好攰lor~~


1 則留言:

  1. oral用電腦考咁攪笑?咁點計分同有interaction呀?
    [版主回覆12/16/2007 21:57:00]點計分我就唔知...不過個oral形式係有條題目,考生就要就題目發揮短講lor~

    回覆刪除