2007年12月24日 星期一

平安夜 - 潮聖Kuffet@Neway


平安夜我和老公及一個朋友去了唱卡拉OK


24日我和老公都可以早點下班,而老公更用埋餘下的Time off,所以到lunch time就已經開始放聖誕假了~~


他今天有個重要約會,就是去探我們的恩人(我第一份工的上司 - 楊太),沒有她的話,我們就不會認識的了...根據老公的形容,楊太見到他十分開心呢~之後老公就會合朋友去了旺角...而我就回家打wii等他們


大家一齊試新遊戲,因為我訂了7點鐘,所以玩到6點半就出發去Neway勒~雖然訂左位,不過都要等,仲等左成45分鐘添....離晒譜,唔話佢都唔俾房~


不過咁,今晚雖然係平安夜,但係佢竟然有優惠,只須$98就行了,而且已包2杯飲品、dinner buffet、免加一、免果盆....如果兩位的話,$150就可以了...即是每人$75全包....勁抵~


我們3人可以唱2.5小時,不過這價錢只可唱到10點...之後就要每位$178,貴了一倍呢~~


很久沒有唱K了,幸好老公在家常常播MP3,所以我也不至於太落伍~~那個buffet麻,一貫卡拉OK的水準,不敢吃其魚生,只挑熟食,即食叮叮食物質素,志在填飽肚子罷了~~不過還是過了一個愉快的平安夜


沒有留言:

張貼留言