2006年10月2日 星期一

1002的晚餐 ~ 吉列芝心薯仔波、龍脷二食(吉列龍脷+芝士焗龍脷柳)

今日老公約左朋友行山,本來我都諗住去行呼吸下新鮮空氣~~不過真係有心無力,我需要休息回下氣,結果早上同老公講我都係唔去行啦...最後我成12點先起身~~

好似好耐無煮飯,今日點都要入下廚...整下整下搞左成四餸一湯,似乎多左d喎,當補番之前幾日無煮飯既份量...哈哈

新登場:吉列芝心薯仔波

呢碟用左2個薯仔整既,釀入左芝士再粘上麪包糠炸...炸得麻麻地啦,因為係芝心,唔可以炸太耐,芝士溶我勁會令個薯波爆開呢~~好彩個賣相都睇得下,點甜酸醬好好味,老公就鐘意點茄汁

由於盒龍脷柳成3塊咁多,所以整左2款菜式,用整薯仔波既麪包糠整左個吉列龍脷柳~

另外就係芝士焗龍脷柳,都算醃得唔錯,而且辟左腥味,所以連老公唔好魚都食左唔少

而洋蔥豬扒,今次整得好成功...上次得洋蔥好味道,而今次唔止洋蔥好味,就連豬扒都好鬆化...好開心呢,成功左啦

見無爐位煲老火湯,所以買左罐頭羅宋湯,原來幾好味架喎~~兩口子食到唔郁得呀!


4 則留言:

  1. 你o地食西餐! 好豐富喎!全部o既賣相都好靚呀!我諗梗係好好食嘞! 好有興趣o果個芝士波,點整o架?

    回覆刪除
  2. 我都係鍾意個芝士波波(我好鍾意食芝士),賣相十分好 最衰老公唔鍾意食芝士... ...

    回覆刪除

  3. Little Bunny :其實又唔係exactly食西餐,因為我都有煲飯呀,而且洋蔥豬扒都唔算西餐呢
    JK :你老公唔鐘意食芝士可以釀其他野代替呀,例如粟米,咸牛肉之類都得架
     
    制法如下:
    材料
    薯仔    2個 芝士粒  約12-15小粒
    鹽      小許 胡椒粉  小許 雞蛋    1隻 生粉    適量 麵包糠  適量
    做法 1.     薯仔去皮用水拾淋 2.     將薯仔壓成蓉 3.     加入鹽及胡椒粉醃味 4.     用手搓成小圓球 5.     釀入芝士粒(或者釀其他食物) 6.     輕輕撲上薄薄一層生粉 7.     沾上蛋液 8.     滾上麵包糠 9.     用中火炸至金黃色即可

    回覆刪除
  4. 謝謝分享,有時間試o下先

    回覆刪除