2006年10月16日 星期一

1015的晚餐 ~ 蠔油冬菇炆冬瓜


今日既晚餐本來係有3味架,不過最後我既新作 ~ 椒鹽金菇菜 ~ 失敗左,仲要係唔食得添呀,好可憐呢

本來我一早整好左,係ok既,不過未食...點知到開得飯既時間,我覺得凍左,所以用微波爐番叮,點知就出事啦...叮到焦左呀...黑蚊蚊咁...真係唔食得呀

好在,我今日都有另一款新嘗試 ~ 蠔油冬菇炆冬瓜

次次都係冬瓜湯,今次唔整湯....賣相都幾靚架,味道亦唔錯

浸開冬菇,所以就整左冬菇有味飯,yummy

當然仲有老公鐘意食既芝士椰汁焗雞啦,老公話既然我整左椰汁焗雞就唔使整有味飯啦,因為佢都會撈汁食飯喎~~


沒有留言:

張貼留言