2006年10月29日 星期日

麥理浩徑第4段

今日既節目係去西貢食海鮮,搞搞下多左行山呢個節目...話行段2個鐘既山路到西貢再去永和食海鮮~~

今朝其實唔想起身去行山,只係想join去食海鮮算數,不過最後都同老公一齊出發,當然我地就遲到左少少啦(10點半先去到集合)~~點知大家對條山路估計錯誤,路唔算難行,不過原來無可能2個鐘可以行完,而且烈日當空晒到暈,所以都幾辛苦...我隻腳行到好似唔係屬於自己咁

沿途風光係唔錯,可惜行得太耐好肚餓已經無心情欣賞,我同老公仲要無食早餐添喎!!可能年紀已經大啦,體能果然無復從前...最後行左4個鐘先完成呢個麥理浩徑第4段到達西貢...時間已經係4點啦


2 則留言:

  1. 呢啲天氣行山係個唔錯既運動,不過再涼少少就更加好,未結婚前我都會同老公同佢班同事一齊去行山,依家有啲人有咗BB已經好少去行喇

    回覆刪除
  2. 阿Thy:如果係行2個鐘我應該都應付自如既,不過最後變左double時間我就開始頂唔住啦...畢竟體能已經弱左好多啦

    回覆刪除