2006年10月13日 星期五

1013 ~ IELP同學聚會

IELP= Intensive English Lauguage Program

我個年代,如果間中學係用母語教學的話,考完會考夠分升上中六既2個暑假(中五個年同中六個年)就一定要上呢個IELP密集式既英語課程(人人有份,永不落空)成個月星期一至五朝九晚五都係上英文堂,老師大部份係外籍人士(英國文化協會既老師黎架)....每班大約15-20人左右,中央派發你去邊間大學上堂....我中六個暑假就係城大上IELP既

就係咁識左好多唔同中文中學既朋友,有男有女(我中學時係女校呢)...其中有幾個特別o岩傾,好多時分組討論都會一切既...雖然只係相對1個月,但可能時間真係太密集啦,好快就成為左熟朋友...之後仲有定期聚會,鐵膽有成6個人架...數一數,原來都識左成10年啦喎

雖然宜家各有各忙都已經好少見面,不過重要時刻我地一定會出現既....今日就係因為其中一位男同學(佢都算係我既知己好友)10月尾擺酒而約出黎食飯拎帖勒...佢6月註冊時,我都有請假去觀禮架~~

計埋佢既話,已經有3個成家立室啦....真係開心啦

 

 


沒有留言:

張貼留言