2006年10月1日 星期日

鮮肉月餅


係sogo買完布鞋,我就陪老公番教堂啦(我就用呢段時間整理下前日開會既point,番去就咁打落word就搞掂份note勒)...同教友飲完茶,我地兩公婆又諗住周圍行下啦~

最後去左九龍城,我醒起老公自從陪我睇有線既《活得很滋味》見到蘇絲黃去左九龍城一間舖食左個鮮肉月餅話好好味,就成日話想去試...於是我地就進行地毯式搜索,皇天不負有心人,俾我搵到啦

嘩,成12蚊個都幾貴喎~~不過老公想食就由佢啦,買左一個黎食,我試左少少...我覺得好似豬肉批,同西餅店既分別唔太大,老公都話似,味道雖然唔錯,不過唔值得專程去買,而且價錢亦偏貴~~

而今晚既晚餐去左朗豪坊既竹蘆山房,叫左小籠湯包,擔擔麪同埋排骨菜飯...個排骨菜飯一d都唔好味,整得好差,碗擔擔麪既湯底又好似有d怪,好似好多味精味...咪使諗住我會再去食呀


沒有留言:

張貼留言