2006年10月8日 星期日

追月日與夜 ~ California Pizza Kitchen

公眾假期要出外景..少少慘啦(因為隊crew俾我仲慘,我呢d真係小巫黎架咋)

今日拍左4個location,最後一站係拍飛龍,位置可以俯瞰整個維港,好高呀!!

安頓好一切之後,我就走啦,不過隊crew仲要留到幻采詠香江先完呀...唉,佢地呢行真係要好捱得呢

趕番屋企,老公話佢悶左成日,所以我幾累都好都陪佢出去行街食飯,今晚去左旺角CPK dinner,叫左

雞肉凱撒沙律:我同老公愛上食凱撒沙律就係因為CPK既關係,不過旺角呢間似乎無海港城個間整得咁好食喎!

呢個新出既口味-米蘭pizza:新鮮出爐熱辣辣,餅底又薄又脆...好好味喎,無得彈

估唔到CPK連上海野都有,呢個亦係新口味-上海蒜香炒麪:老公好鐘意食,我都覺得唔錯,不過好似多油左d啦

食完飯仲去左shopping,終於幫老公買左條新既西褲,佢仲買左2件T-shirt...而我亦買左2件cheap cheap上身衫~~11點幾好累啦,要番屋企啦


6 則留言:

  1. yan,你份新工真係好辛苦喎 連放假都要出外景 what is cpk???

    回覆刪除
  2. 我都想問下 cpk 係邊一間食店呢 ? 價錢又如何呢 ??

    回覆刪除
  3. 碧姬 & JK : CPK = California Pizza Kitchen,比Pizza Hut好味,價錢都係差唔多,個沙律係半份收$58, pizza係$108(有d都係八十蚊左右),意粉類都六七十左右啦...味道唔錯架
     
    JK :係呀,個人都幾透支呀...不過捱埋呢個星期就拍晒外景啦

    回覆刪除
  4. 真係廿四孝好老婆啦!!!

    回覆刪除
  5. yan, 呢排涼呀~ 出外景帶番件衫呀~

    回覆刪除
  6. 魚露 :多謝關心,覺得好warm添 SON SON :廿四孝好老婆 唔係呀麻.....

    回覆刪除