2006年10月10日 星期二

被困記

好可憐呀,我琴晚係公司被困呀

因為老闆病左(好嚴重添呀,好似係臀炎,醫生勒令老闆最少放3日病假就連係屋企都唔可以開電腦用...d野咁趕,我點算呀),另一位同事就憤性準時放工既,而我琴日又要係公司跟拍攝,係總部周圍走唔係位....結果我8點幾諗住走既時候發現我間房既大門上左鎖....我條鎖匙係個位度,問保安取後備匙,點知搞左一輪話佢地無喎

好在隔離房仲有同事未走,原來係佢老闆(呢3日病假會acting埋我老闆)見7點都無人係房就幫手鎖門走人...結果就call左呢位暫時老闆番黎開鎖啦...結果成9點先走得呀,陰公

上車時打俾老公話終於番緊黎,老公話出黎同我食晚餐...唉,都未試過咁夜先食飯既(又唔係食宵夜喎)...


3 則留言:

  1. 呢位acting老闆真係好心做壞事,你下次行開行埋都記得要拎埋條鎖匙喇.......

    回覆刪除

  2. 阿Thy :見過鬼當然怕黑啦,我已經將條鎖匙扣左係個staff pass到啦~

    回覆刪除