2006年10月24日 星期二

1024的晚餐 ~ 蜜糖豆炒雞柳、鎮江豬扒

今日既晚餐有2味菜新登場,分別係

鎮江豬扒:老公話好香喎,食落甜甜酸酸,不過又無糖醋或者咕嚕肉既味咁搶咁濃...豬扒亦算鬆化,成績唔錯

蜜糖豆炒雞柳:我就唔好蜜糖豆既,所以自己無食,不過老公都話味道OK...而雞柳就炒得好嫩滑...其實我覺得味道似乎淡左少少,不過一向食開濃味既老公竟然話夠味喎,真係奇怪勒

蓮耦豬肉餅:呢味係買半製成品番屋企煎架咋,不過配XO食,老公話好好味喎~~



2 則留言:

  1. 我喺超市都成日見到有蜜糖豆雞柳既餸包賣,不過自己對雞柳興趣唔大。煎耦餅好味呀,我公司飯堂耐唔耐都有呢味餸食架,不過佢地係用兩塊蓮耦夾住啲豬肉嚟煎,我就鍾意將蓮耦切粒同豬肉搞勻嚟煎。

    回覆刪除
  2. 阿Thy:係呀,蜜糖豆雞柳都係超市買,不過佢都無醃到,要自己醃同整個汁呢~~至於耦餅,呢期我都見到d食譜教既係兩塊蓮耦夾住啲豬肉/蝦肉嚟煎架....不過個人對一大塊蓮耦興趣唔大,所以仲未試整呢~~

    回覆刪除