2006年10月26日 星期四

1026的晚餐 ~ 羅宋金菇貢丸烏冬鍋

今日比較懶又無去買餸,所以拎雪櫃內既金菇、貢丸同埋烏冬,用上羅宋湯做湯底就整左呢個

羅宋金菇貢丸烏冬鍋...砌得靚靚,如果係街叫黎食,唔知要幾多錢呢


5 則留言:

  1. 你屋企個雪櫃好似叮噹個百寶袋咁,開一開就有材料煮餸,真係開心,我屋企就好似荒島咁 - 百冇呀

    回覆刪除
  2. 真係砌得靚靚呀~ 見到金菇就想食~ 你上次教我焗個個咸牛肉批... 我搵唔到酥皮呀~  

    回覆刪除
  3. 阿Thy:因為我久唔久都會入定貨,不過又唔可以太多,因為驚忘記左煮會過期....所以個腦都要留番個位記下廚房既物資架...而且我老公無啦啦會口痕搵野食,我又好少買零食,所以屋企要儲定d乾糧lor...你都可以買定d放係雪櫃咪得lor 魚露:呢個鍋成個都係我老公食晒架,佢食完無耐仲口痕切左兩件蛋糕食添呀 ...酥皮係普通超市都有架喎,係擺係凍櫃架,你搵清楚d...通常同d急凍pizza個類食品放埋一齊架

    回覆刪除
  4. 我就係驚自己唔記得咗搞到啲野食過晒期,所以唔敢買定啲野喺屋企,通常都係諗起想食咩先去買材料囉

    回覆刪除
  5. 羅宋湯加烏冬,幾特別喎!通常我都係併通粉,或者意粉,下次試o下先  

    回覆刪除