2006年10月25日 星期三

1025的晚餐 ~ XO醬炒肉碎伴玉子豆腐

嘉年華會仲有唔夠2星期就到啦,呢幾日實在係好忙好忙....我覺得自己好似三頭六臂咁,實在好多野要準備,今日終於差唔多7點先走,不過我都照煮飯...今日新上場既係

XO醬炒肉碎伴玉子豆腐:呢味餸其實係我阿媽時時煮既,不過好耐無番娘家食飯,所以就自己煮黎食啦...不過我就用自己既方法煮,玉子豆腐蒸一蒸,肉碎就用XO醬炒好鋪面....老公話今次XO醬都落得夠,而且d玉子豆腐好滑...滑到會"sir"入喉嚨呢

當然又黎老公既至愛 ~ 芝士棷汁焗雞,有佢出現既話,就算得兩味餸,老公都不愁食唔晒d飯...因為有汁撈飯麻....水準仲愈煮愈好添


3 則留言:

  1. 你個「芝士椰汁焗雞」真係好吸引,可惜我屋企又冇焗爐。但你可唔可以教下我點煮呀~~

    回覆刪除
  2. 妙妙:無問題,芝士椰汁焗雞都係無師自通,所以方法都好簡單...將雞扒切件醃起(生抽,糖,胡椒粉,麻油,生粉)再泡油備用...可以洋蔥起鑊再炒雞件,倒入棷醬/棷汁同少許雞湯...加入少許芝士等個汁無咁水...跟住我就會放入焗盆拎去焗 如果無焗爐,味道都應該唔錯架...可以試下

    回覆刪除
  3. 個芝士椰汁焗雞好似好好食,個賣相都好掂呀!

    回覆刪除