2006年10月1日 星期日

澳洲牛奶公司

澳洲牛奶公司係老公最愛既茶餐廳,我同佢拍拖初期,佢已經帶我黎食佢最愛既常餐~~而早餐時段最抵,$20有火腿通粉+蛋+多士+熱飲~~好飽下架

雖然佢極平民格局又唔坐得耐,不過食物係幾好味架特別係佢既多士,比其他厚身好多架,仲有佢既炒蛋同煎蛋,唔知點解硬係特別好食既~~

老公至愛既太陽蛋+多士

我既至愛炒蛋+多士

大家唔好期望有咩服務,係呢到食野好有效率架,佢d客可以用川流不息黎形容...不過我同老公習慣左無咩感覺...今日就同老公黎食佢心愛既早餐勒


2 則留言:

  1. 這間都是我最愛的茶餐廳,幫襯0左十幾年,通常晚飯時間去,一坐低就必嗌「多士、炒蛋、通粉」! 那裏的侍應超搞笑,如果一男一女來,就不會特別理你;如果兩個女仔去,侍應就會與你搭訕,講d野好搞笑! 最經典係有一次我和鐡男坐最側面那種卡位,即兩個人很迫地排排坐那種,兩個侍應隔住我們傾閒偈(約放工去邊度玩),當我很驚訝地抬頭望佢時,他就說:「全間鋪得呢個位閉路電視影唔到咋,俾我地傾一陣!」

    回覆刪除